Ny hjemmeside kommer snart

/
/
/
Service og vedligehold

Service og vedligehold

Service og vedligehold er et særligt fokusområde idet kontinuerlig og problemfri drift har stor betydning for vores kunder.

Dag til dag-opgaver

Dag til dag-afdelingen inden for Service og vedligeholdelse varetager akutte opgaver og serviceopgaver til udførelse med kort varsel. Det kan være mindre rørjobs, reparation af skade eller en henvendelse fra værfter, om levering af mandskab hasteopgaver. Vores kapacitet, fleksible tilgang og erfarne medarbejdere gør os i stand til at opfylde de fleste henvendelser.

Projekter

Inden for Service og vedligehold gennemfører vi en række projekter som kræver mere planlægning and Dag til dag-opgaverne. Vi vil i hvert tilfælde vurdere nødvendigheden af at tilknytte en service projektleder til opgaven.

Certificeringer

Soft & Tekniks kvalitetssikring organiseres i dokumentstyringssystemet "Improve". Vi er certificeret efter ISO-standarderne 9001:2015, 3834-2:2005, ISO 14001:2015 og ISO45001:2018.

Improve systemet anvendes til beskrivelse af arbejdsprocesser, dokumentstyring, registrering og behandling af afvigelser og kompetencestyring. Ledelsessystemet indeholder desuden procedurer for kontrol- og inspektions-aktiviteter med tilhørende dokumentation. Systemet garanterer os og vores kunder, at alle processer styres og udføres korrekt.

Kontakt

Har du brug for en serviceaftale?

For every TIE fighter you shoot down, a thousand more will take its place.
Ann Hyllen
Service Coordinator
+45 53354761
anh@sogt.dk
Anders Ian Hedegaard
Lærling
+45 25427824
aho@mariendal.dk

Industri | Varmepumper | Køleanlæg | Boligforening

© 2021 Soft & Teknik | Industry Solutions